Polub polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich
- Sprzedawca nie uznał twojej reklamacji? Nie poddawaj się i rozwiąż ten problem polubownie!
- To skuteczny, szybki i tani – często nawet bezpłatny – sposób dochodzenia swoich praw.
- Jest wiele instytucji, które Ci w tym pomogą – np. Inspekcja Handlowa.
- Z okazji Tygodnia Mediacji i nie tylko – polub polubowne!
Dowiedz się więcej o polubownym rozwiązywaniu sporów konsumenckich – polubowne.uokik.gov.pl
Dodatkowe informacje dla mediów:
Biuro Prasowe UOKiK
pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa
Tel.: 22 55 60 246
E-mail: biuroprasowe@uokik.gov.pl
Twitter: @UOKiKgovPL
Znajdziesz nas również na Instagramie: @uokikgovpl
Pomoc dla konsumentów:
Tel. 801 440 220 lub 222 66 76 76 – infolinia konsumencka
E-mail: porady@dlakonsumentow.pl
Rzecznicy konsumentów – w Twoim mieście lub powiecie
Europejskie Centrum Konsumenckie: 22 55 60 600 – w sprawach transgranicznych dotyczących państw UE, Norwegii, Islandii i Wielkiej Brytanii